ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა, მე-5 კლასი
individualuri
saswavlo gegma
sagani _ქართული
grZelvadiani mizani/ebi:
ლექსიკური მარაგის
გამდიდრება, ტექსტზე მუშაობა: ფაქტობრივი კითხვების დახმარებით, ნაწილებად
დაყოფა-დასათაურება, თხრობის უნარისა და არგუმენტირებული პასუხების უნარის
განვითარება, მხატვრული პერსონაჟის
დახასიათება ტექსტის მიხედვით და საკუთარი დამოკიდებულების გამომჟღავნება ამა თუ იმ მოვლენისა თუ
პერსონაჟისადმი, შეფასების უნარის განვითარება, კითხვა-პასუხის საშუალებით
საგაკვეთილო პროცესში ჩართვა-გააქტიურება,
გრამატიკის მარტივი ნორმების
გაცნობა, დამახსოვრება, გამოყენება. წერითი მეტყველების განვითარება.
(აღნიშნული მიზნების მისაღწევად ვმუშაობთ ყოველ თემატურ ერთეულზე)
|
moklevadiani mizani
|
TariRi
|
|
1
|
ლექსიკური მარაგის გამდიდრება, ტექსტზე მუშაობა: ფაქტობრივი
კითხვების დახმარებით, ნაწილებად დაყოფა-დასათაურება, თხრობის უნარისა და
არგუმენტირებული პასუხების უნარის განვითარება. წერითი მეტყველების განვითარება.
|
მთელი
სასწავლო წელი
|
2
|
მხატვრული
პერსონაჟის დახასიათება ტექსტის
მიხედვით და საკუთარი დამოკიდებულების
გამომჟღავნება ამა თუ იმ მოვლენისა თუ პერსონაჟისადმი, შეფასების უნარის
განვითარება,
|
მთელი
სასწავლო წელი
|
3
|
კითხვა-პასუხის საშუალებით საგაკვეთილო პროცესში
ჩართვა-გააქტიურება, გრამატიკის მარტივი
ნორმების გაცნობა, დამახსოვრება,
გამოყენება. წერითი მეტყველების განვითარება.
|
მთელი
სასწავლო წელი
|
4
|
|
|
No comments:
Post a Comment