სსსმ მოსწავლე

 ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა, მე-5 კლასი


individualuri saswavlo gegma
sagani _ქართული

grZelvadiani mizani/ebi:  
ლექსიკური მარაგის გამდიდრება, ტექსტზე მუშაობა: ფაქტობრივი კითხვების დახმარებით, ნაწილებად დაყოფა-დასათაურება, თხრობის უნარისა და არგუმენტირებული პასუხების უნარის განვითარება, მხატვრული პერსონაჟის  დახასიათება ტექსტის მიხედვით და საკუთარი დამოკიდებულების  გამომჟღავნება ამა თუ იმ მოვლენისა თუ პერსონაჟისადმი, შეფასების უნარის განვითარება, კითხვა-პასუხის საშუალებით საგაკვეთილო პროცესში ჩართვა-გააქტიურება,  გრამატიკის მარტივი ნორმების  გაცნობა, დამახსოვრება, გამოყენება. წერითი მეტყველების განვითარება. (აღნიშნული მიზნების მისაღწევად ვმუშაობთ ყოველ თემატურ ერთეულზე)



moklevadiani mizani

TariRi

1


ლექსიკური მარაგის გამდიდრება, ტექსტზე მუშაობა: ფაქტობრივი კითხვების დახმარებით, ნაწილებად დაყოფა-დასათაურება, თხრობის უნარისა და არგუმენტირებული პასუხების უნარის განვითარება. წერითი მეტყველების განვითარება.


მთელი სასწავლო წელი

2

მხატვრული პერსონაჟის  დახასიათება ტექსტის მიხედვით და საკუთარი დამოკიდებულების  გამომჟღავნება ამა თუ იმ მოვლენისა თუ პერსონაჟისადმი, შეფასების უნარის განვითარება,


მთელი სასწავლო წელი

3


კითხვა-პასუხის საშუალებით საგაკვეთილო პროცესში ჩართვა-გააქტიურება,  გრამატიკის მარტივი ნორმების  გაცნობა, დამახსოვრება, გამოყენება. წერითი მეტყველების განვითარება.


მთელი სასწავლო წელი

4








No comments:

Post a Comment